poniedziałek, 30 lipca 2012

Pastelowo

Ślubna kartka, która powstała na bazie palety kolorów na Wyzwanie z paletą barw #4 w Magicznej Kartce. Tak więc dominuje mięta, biel, beż i błękit :) a wszystko to Pastelowa Rapsodia a tekturka ze Scrapińca, stempelek z Galerii Rae.
 Poza tym kartka jest liftem fajnej karteczki Anity na wyzwanie Silesian Craft. Mam nadzieję, że sprostałam oczekiwaniom :)





Dziękuję za wszystkie odwiedziny na moim blogu i pozostawione komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko!


4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. w moich ulubionych kolorach i postarzana tuszem hmhmhm Kasia jaka to kolekcja paierów ??? a karteczka cudna pozdrawiam Dariana

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka w bardzo ładnych kolorach Kasia coraż bardziej podobają mi się twoje kartki pozdrawiam dariana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Nie mogę rozgryźć dlaczego akurat Twoje komentarze Dariana zawsze lądują u mnie w spamie :(((((((( A wcale ich tam nie wysyłałam... jakiś chochlik mi tu miesza :(

      Usuń