piątek, 13 lipca 2012

Delikatnie i z połyskiem

Ummm, zrobiłam sobie urodzinowy (a raczej przedurodzinowy) prezent ;) Wczoraj dotarła do mnie paczuszka od sklepu ewa.pl a w środku same cuda, m.in. upragniona nagrzewnica. Nie byłabym sobą gdybym zaraz jej nie wypróbowała :) Ponieważ zasób moich stempli jest zdecydowanie ubogi musiałam sobie radzić bez nich (stemple to kolejny must have na mojej liście tylko na razie mój budżet jest w ruinie, ale już niedługo mam nadzieję...). Powstała taka oto karteczka - trochę dla ochłody powiało u mnie przez przypadek sezonem zimowym hehe. Pomazałam farbą, wytuszowałam, poprzecierałam brzegi plus embossing, koronki i ścinki i co tam miałam pod ręką i voila!

Prace zgłaszam na wyzwanie:
Dmuchawce, latawce, wiatr... UHK GALLERY - dlatego, że kartka ta kojarzy mi się z lekkością, czymś ulotnym no i przy okazji z mroźnym wiatrem...
Wyzwanie #5 Asi - Dziwolonk w Stempell & Kartoon  (sznurek, tektura i motyw roślinny)







Kartka na bazie Pastelowej Rapsodii, kwiat od scrapek.pl a cała reszta z kartonem włącznie (oderwany ze wczorajszej paczki) od sklepu ewa.pl
Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobra praca- kartka robi wrażenie! I chyba o to chodzi- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę zrezygnuj z weryfikacji obrazkowej- to utrudnia zniechęca i utrudnia komentowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz i za sugestię - jest juz poprawione :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Świetna praca, niesamowicie połączone media.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej w wyzwaniu UHK Gallery :) Proszę o kontakt na adres mailowy michelle(małpka)schowek.net w celu ustalenia szczegółów odbioru nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona twoją pracą Kasia suuuuper!!!!!!! pozdrawiam dariana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że znowu do mnie zaglądnęłaś :) Przyznam, że czuję się jak małe dziecko w sklepie z zabawkami, mam niesamowita frajdę z tego co robię tym bardziej, że moje prace zostały docenione. To dodaje skrzydeł :) Pozdrawiam!

      Usuń