środa, 18 lipca 2012

Coś pożytecznego

Uff, na ostatni moment do Scrap Market na wyzwanie 16# Coś pożytecznego leci taki oto pożyteczny sprzęt. Nie miałam czasu zabrać się za niego wcześniej, ale wczorajszy wieczór był bardzo pracowity. Ze szkaradztwa, które znalazłam w szufladzie powstał bardzo fajny sprzęcior do mierzenia temperatury w domu :) Trochę papieru, tuszu, i fajnych dodatków no i dużo cracle accents i voila!
Jeszcze nie zdecydowałam gdzie i na czym zawiśnie więc na razie nie ma mocowania, ale plan się powoli klaruje :)






A tak wyglądał termometr przed liftem, pod spodem jest deseczka czego nie widać na zdjęciu, ale w sumie żadna strata ;)


Buziaki!

8 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł i wykonanie, bardzo podoba mi się te nowe wdzianko termometru ;)

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapMarketu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, rewelacyjna przemiana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna praca, tez chciałabym się dowiadywać jaka temperatura patrząc na takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł i wspaniałe wykonanie! No pierwszy raz widzę coś takiego... z termometrem.... jestem pełna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygrana w pełni zasłużona, pomysł i wykonanie rewelacyjne.
    Wspaniała i oryginalna oprawa termometru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie poradziłaś sobie z przyozdobieniem termometru. Pięknie teraz wygląda :)

    OdpowiedzUsuń