środa, 7 czerwca 2017

dla nauczyciela/ for a teacher


Witajcie!
Zbliża się koniec roku szkolnego a co za tym idzie, czas podziękowań dla nauczycieli. Z tej okazji postanowiłam wykonać dla wychowawczyni mojej córki czekoladownik. Użyłam gotowej bazy z  Rzeczy z papieru -co za wygoda! Całość opakowałam w świetną kolekcję z Galerii Papieru. Do tego oczywiście essowe tekturki ;)

Hello!
The end of the school year arrive and the time to say "thank you" to the teachers. I decided to make a chocolat box for my daughters teacher. I used a ready craft base from Rzeczy z papieru- what a conveniance! I decorated it with great paper collection from Galeria Papieru. And of course I added the Essy-floresy chipboards!


Świetna essowa sówka :)
A gorgeous Essy-floresy owl :)



Dodałam trochę stemplowanych plam.
I added some stamped stains.





For more details --> Essy-floresy blog

      

      





Pozdrawiam!
With greetings!




1 komentarz: