niedziela, 3 maja 2015

gościnnie dla Scrap Africa


Mam ogromną przyjemność gościć na blogu Scrap Africa z inspiracją do najnowszego wyzwania. A stało się tak za sprawą wyróżnienia mojej pracy we wcześniejszym wyzwaniu :) Co tu dużo pisać- dumna jestem i szczęśliwa :)
A wszystkich chętnych zapraszam do zabawy,  tym razem należy się zmierzyć z bardzo przyjemną mapką.




Możecie stworzyć dowolny projekt z wykorzystaniem mapki, u mnie powstał scrap :)







Pracę wysyłam również na wyzwanie do:



oraz do Scrap.com.pl
w pracy użyłam stempla motyl monarch oraz tekturki




Pozdrawiam!


6 komentarzy:

  1. Gratuluję gościnnych występów! Świetny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a beautiful and pretty page Kasia! ;-) I love the beautiful layers and amazing styling! ;-) Thanks so much for Guest Designing for us at Scrap Africa....I really appreciate it! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a gorgeous layout. I love the shabby chic look you created with the layers of lace and distressed paper. Thank you for guest designing for us at Scrap Africa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne LO. dziekuję za udzial w wyzwaniu DM.

    OdpowiedzUsuń