poniedziałek, 5 stycznia 2015

Liftujemy

Witam serdecznie w Nowym Roku ;) 
Kusiło mnie żeby zrobić jakieś podsumowanie, ale nie mam na to siły, jakieś choróbsko mnie właśnie dopadło, trzyma i puścić nie chce...
Ogólnie ostatni rok był pełen zmian, zaliczyłam jedno "trzęsienie ziemi" w życiu osobistym i rewolucję w życiu zawodowym i mogę powiedzieć, że powoli, ale teraz wszystko jakoś toczy się do przodu. Niestety obowiązki nie zostawiają mi wiele czasu na zabawę z papierem, ale zawsze mam dość czasu żeby spotkać się w fajnym gronie, poscrapować i poplotkować- buziaki kobitki ;)

To tyle prywaty a teraz zapraszam Was do zliftowania kolejnego cudeńka razem ze Scrapgangiem- tym razem jest to delikatna kartka autorstwa Joasi Jankowskiej.






A tu już swoje 3 grosze dodała moja córka, wiadomość pisana szyfrem ;)

hhebhbhebdddndhhhehdfnmdm,kfmkfmmffkfjjmgngjnjjfngnngngrjjghghgjtkltrlktol5p4lfmjghutieeodmcnvhgbfytujfkllllldmjfojvngmmmghtyrfereadqdrqrfgwwhsghwyhs11223344556677889900gseydyyshjkkdjfhugdgydhgkokgkkfrijuygthdnhdhyhfhhhhthnjjggrfssssssssssssssssssssssssschnjczjycyubawrwydyrtetetertuyuryuyggfrfguyhjjjkkwskhhfsrytetegftyfgdrfgjjduydydruydyrhhthyy4zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzazzzaazazzaazzazazazazazazzazazazazazazazazaazazazazazazazazazzazasaszaszzzzasdaszzdsaszzaszasaszadsaasdsazsadsa


pozdrawiam!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz