wtorek, 11 czerwca 2013

medycznie

Za sprawą nowego wyzwania w Scrapgangu zrobiło się u mnie nieco medycznie :) Prace całego DT można zobaczyć TUTAJ :)
Najpierw miały iść w ruch wszelkie plastry i gazy, ale przeglądając pewno pismo o tematyce zdrowotnej ujrzałam genialne fiolki na leki i pewien cytat... 

Fiolkę wycięłam, podkleiłam na sztywniejszej bazie. Trochę potuszowałam i podkolorowałam białą farbą akrylową. Część "butelkowa" jest pokryta glossy accent's (ze scrap.com.pl ) co daje fajny efekt szkła- czego na zdjęciu niestety za bardzo nie widać :(


Craftfunowe drzewko pokryłam pastą strukturalną, niebieską i zieloną mgiełką oraz medium żelowym i szklanymi mikrokulkami z 13@rts



Do zorientowania się w rozmiarze fiolki :)
 



A to moja Zuza alteruje swoją fiolkę - finalnie cała zawartość została pokryta na biało :)
Zuza: Bo to jest taka buteleczka ze śmietanką, wiesz mamo?


Pozdrawiam ;)

2 komentarze:

  1. Witam Ciebie serdecznie.Fajny ten Twój blog.Obserwuję go od dłuższego czasu-ciekawie piszesz w swoich postach.Pozdrawiam z Dobrych Czasów.Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuper, bardzo mi się podoba Twoja realizacja tego tematu, pomysłowo podeszłaś do sprawy. Świetnie, że i Zuza się zaangażowała w zabawę :)

    OdpowiedzUsuń