poniedziałek, 24 września 2012

wielkie donizaury ;)

Zrobiliśmy sobie w sierpniu rodzinną wycieczkę do Dreamparku w Ochabach, żeby pooglądać miniatury różnych budowli i dinozaury (ups, donizaury jak mówi moja córka:). Miniaturki zwiedzaliśmy galopem, bo dzieciaki dorwały jeździki a donizaury były fajne, bo wielkie i się ruszały i miały duuużo zębów :) Hitem i tak okazał się plac zabaw...
Kolorowy mini album powstał na wyzwanie sklepu ewa.pl wspomnienie lata, pewnie inaczej bym się chyba nie zmobilizowała... Zuza jest zachwycona :)













Jako bazę wykorzystałam kolorowe koperty, które leżały już u mnie dość długo, do tych, które stanowią okładkę włożyłam sztywną tekturę. Na okładce przykleiłam papier, który własnoręcznie wytłoczyła Zuza, poza tym   Papier do scrapbookingu 'Dino tags' i całą masę resztek no i Zuzi ulubione plamy (stain distress).

1 komentarz:

  1. Zaszalałaś!

    Dziękuję za udział w zabawie :)
    Pozdrawiam Wikucha DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń