poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Gościnny występ dla ewa.pl

Mimo, że mój blog dopiero raczkuje cieszę się niezmiernie, że moja praca została doceniona :) Daje mi to ogromną satysfakcję no i motywację do pracy :) 
Dzisiaj przyszedł czas na mój pierwszy gościny występ.
W ramach - nie ma co ukrywać - bardzo przyjemnego obowiązku Gościnnej Projektantki dla sklep-ewa.pl na wyzwanie z paletą barw przygotowane przez Romantyczkę powstały dwie oto takie karteczki ślubne. A należało użyć poniższych kolorów:




Prosta i elegancka pierwsza karteczka :)





Baza Anita's, dziurkacz brzegowy, różowe półperełki, perlenpen, kostki 3D pochodzą ze sklepu ewa.pl, tekturka ze Scrapińca, piekny stempel od Jolagg




Druga kartka troszkę w stylu retro już bardziej na bogato :) 








Baza Anita's, dziurkacz brzegowy, narożny i gałązka, półperełki antyczne srebro, kostki 3D pochodzą ze sklepu ewa.pl, kolejny stempel od Jolagg a do tego piękna kolekcja papierów La Maison Rose :) Ozdobny kształt wycięłam ręcznie dzięki informacji udostępnionej przez Joannę. Znajdziecie go tutaj na stronie Craft Stamper Magazine.

Życzę miłego oglądania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz