czwartek, 25 maja 2017

dla mamy


Witajcie!
Jutro jest szczególny dzień i z tej okazji przygotowałam kartkę dla mamy właśnie :) Ostatnio pokazałam Wam kartkę zrobioną na bazie jednego papieru a dzisiaj chciałam Wam zaproponować kartkę bez użycia żadnego kraftowego papieru. Można? Oczywiście! 
Stwórz od podstaw swój własny papier, swoje własne tło dla kartki czy scrapa. Wystarczy papier do akwareli, farby akwarelowe, odrobina wody i pędzel. Możesz  urozmaicić tło używając maski i stempli.

Hello!
Tomorrow is a special day so I prepared a card for my Mom :) The last time I show you a card made from one kraft paper and today I want to show a card made without using any kaft paper. Possible? Of course!
You can made your own paper, your own background for your card or layout. You only need a wotercolor paper, watercolors, a little bit of water and a paintbrush. You can also add stencils ant stamps. 




Kwiaty to piękne stemple ze Studia Fourty i akwarele oczywiście!
The stampted flowers from Studio Fourty and wotercolors of course! 


Lubię kontrasty, wykończyłam kartkę przeszyciem... a jakże, stemplowanym!
I like contrasts, I finished this card with a stitch... a stampted stitch!


Warstwy...
Layers...



Do uzyskania takiego koloru użyłam wielu odcieni akwareli, eksperymentowałam do uzyskania pożądanego efektu do czego i Was zapraszam.

To achieve this colour I used many watercolors, I experimented to achieve rewarding effect so you can also do.

Materiałoznastwo na blogu Essy-floresy! 


pozdrawiam!


1 komentarz: