czwartek, 11 maja 2017

Dream


Hello!
Właśnie ruszyło nowe wyzwanie w Essach -floresach, biegnijcie sprawdzić jaki moodboard dla Was przygotowaliśmy, jest również sporo różnorodnych inspiracji naszego DT :)

Tym razem swoją pracę stworzyłam z myślą nie tylko o essowym wyzwaniu, ale także o kilku innych, a że już dawno nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu to mam lekką tremę ;)










Moja praca wędruje na wyzwanie do:






W pracy użyłam do tła papieru z kolekcji Everyday spring




pozdrawiam :)




14 komentarzy:

  1. Ale cudnie !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajka... Taki zwiewny i beztroski 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale piękny bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca! Powinnaś częściej zgłaszać się do wyzwań, tak pięknie tworzysz :) Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu bloga Miszmasz Papierowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza Papierowego

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, taki lekki! Jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna mediowa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraftu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezykła praca! Zachwyca oko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń