poniedziałek, 18 marca 2013

wyłączyłam myślenie :)

Według zaleceń Chimery w najnowszym wyzwaniu Scrapgangu wyłączamy myślenie :)
Idealną formą do tego wydał mi się art journal.
Po pierwsze dlatego, że już dawno chciałam się za tą formę tworzenia zabrać i to wyzwanie zmobilizowało mnie do dokonania pierwszego wpisu.
A po drugie to w piątek dotarła do mnie paczuszka z 13@rts a w niej cudne papiery i przepiękna zielona mgiełka a ja zielony wprost uwielbiam! Gdyby nie to, że właśnie wychodziłam do pracy to pewnie od razu wypróbowałabym wszystkie te cuda :)


Art journal jest o tyle fajną formą, że wszystko przyjmie, dla mnie to poligon doświadczalny :)
Najpierw wyłożyłam na stół wszystkie potrzebne materiały tj. tusze, pasty strukturalne, stemple (m.in. ten i ten z Agaterii), ścinki i resztki koronek żeby wszystko mieć pod ręką. Tło to zwykła biała kartka- nic nie narzuca i nie trzeba się martwić czy coś tu pasuje czy nie. A później cięłam co mi w ręce wpadło i kleiłam bez zastanowienia. Całość powstała szybciutko, więcej czasu zajęło mi suszenie poszczególnych warstw :)
Wpis robiłam już nieźle zmęczona oglądając jednocześnie TV więc o jakiekolwiek myślenie przy tej pracy proszę mnie nie posądzać ;)

Moja próba generalna wyszła dość wiosennie :) 



 Prawda, że pięknie błyszczy? 



A że jak już kiedyś pisałam mam mistrzostwo w robieniu wszystkiego od końca to jest to mój pierwszy wpis do art journala... bez art journala bo okładki to się jeszcze nie dorobiłam...
Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy!
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Jak widać, całkiem porządną rzecz można stworzyć bez myślenia ;)
    Jest ślicznie i tak wiosennie, podoba mi się i to bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno co mi przychodzi na myśl podziwiając twoją pracę, to słowa piosenki: "...szalała, szalała..." efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny efekt tego nie-myślenia:) Pieknie, piięknie, czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna:) wiosenne kolory-tego mi trzeba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń