niedziela, 10 marca 2013

w nietypowym kształcie

Znowu skusiło mnie wyzwanie ekspresowe w Rapakivi :). Wyzwanie może i jest ekspresowe, ale karteczka, którą przygotowałam do ekspresowych nie należy :D Kształt podpatrzyłam u Viol na spotkaniu Silesian Craft kilka miesięcy temu i tak mi utkwił w głowie, że postanowiłam wreszcie się za niego zabrać.
Do sklejenia bazy użyłam papierów 13arts z kolekcji Frosted life. Do tego stempelki z Agaterii ten i ten oraz stemple z Galerii Rae. 



Zdjęć duuużo chociaż pogoda średnio dzisiaj sprzyjała fotografowaniu :(



Zaokrąglony brzeg kartki potraktowałam papierem ściernym.
Niektóre elementy jak róże czy stemplowane napisy podkleiłam na kostkach 3D.
 



Różyczka rozkłada się i składa razem z kartką :)
 

Jest również kieszonka z mini tagiem na drobny wpis.
 

Pomimo licznych warstw wszystko sprawnie się składa :)


Karteczka zamieszkała w pudełku :)








Pracę zgłaszam na:
Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #3 w Rapakivi
Lemonade Challenge # 51 - komponujemy bukiet / We Compose A Bouquet
Sklep-ewa.pl - Wyzwanie #11 - URODZINY 



Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe komentarze :)
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Ale ciekawa kartka! Super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Fajowa kartka!!!!

    Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ale super karteczka! Śliczna ta kompozycja kwiatowa! Extra się prezentuje w tym pudełeczku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń