poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosna, ach to ty!

Mottem mojego nowego wyzwania na blogu Scrapgangu jest piękny tekst Marka Grechuty, który już od jakiegoś czasu, chyba z tęsknoty za wiosną, chodzi za mną uparcie:

Dzisiaj rano, niespodzianie,
Zapukała do mych drzwi,
Wcześniej niż oczekiwałem
Przyszły te cieplejsze dni.


Zdjąłem z niej zmoknięte palto,
Posadziłem vis-a-vis,
Zapachniało, zajaśniało,
Wiosna, ach to ty
Wiosna, wiosna, wiosna-
Ach, to ty!

I z tej to okazji powstała u mnie taka oto wiosenna karteczka :) Użyłam do jej wykonania papierów z Galerii Papieru, których chyba nikomu nie trzeba już przedstawiać :) Zapraszam również do obejrzenia prac naszego DT :)








A karteczkę wyślę również na nowe wyzwanie Studio75
" Zielono mi - czyli wiosna nadchodzi ".




I muszę się trochę pochwalić :) 
Moje zalterowane walentynkowe pudełko wygrało wyzwanie 13@rts! Radość i duma tym większa, że pięknych prac było zgłoszonych całe mnóstwo.



:*

9 komentarzy:

  1. Prześliczna praca! Prawdziwie wiosenna! :D

    Gratuluje wygranej w wyzwaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna :).. i przede wszystkim wiosenna :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wiosennie! Uwielbiam taki klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka, cudne połączenie kolorów - bardzo wiosenne.
    Gratuluję wygranej!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca...piekna:). Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka...i oczywiście gratuluję wygranej:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, wiosenna kartka :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowna kompozycja! Miło nam, że wzięłaś udział w wyzwaniu na blogu Studia75, pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń