sobota, 7 stycznia 2017

exploding box z tort


Witajcie!
Nowy Rok przywitam urodzinowym exploding boxem z pięknym essowym tortem. Całość w pięknych odcieniach błękitu i brązu z nowej kolekcji Lemoncraft "Gossamer blue".

Hello!
I welcome the New Year with an exploding box with a beautiful Essy-floresy cake. All in blue and brown from new fabulous collection Lemoncraft "Gossamer blue".





Lubię klimat vintage dlatego potuszowałam i potargałam brzegi papieru.

I like vintage style so I distressed edges of paper.



Essowy tort jest bardzo dekoracyjny. Poskładany prezentuje się fantastycznie. 

The Essy-floresy 3D cake looks fantastic.



Zdecydowałam się jednak nadać tekturkom trochę koloru. Użyłam do tego perłowej farby akrylowej, brązowego i niebieskiego tuszu i wosku.

I decide to add some colour to the chipboard, I used acrylic pearl paint, brown and blue distress and brown wax.


Trochę detali.

Some details.







Materiałoznastwo na blogu Essy-floresy :)
  

Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Ależ piękny! I te kolory - wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, elegancki i bardzo klimatyczny. Przez ten Twój apetycznie wyglądający tort mam ochotę na czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń