środa, 20 listopada 2013

Gościnnie w Art-Piaskownicy


Mam dzisiaj ogromną przyjemność gościć w Art-Piaskownicy :) Przygotowałam dla Was inspirację do najnowszego wyzwania scrapowego. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Tematem jest scrap z deszczem :) Jakoś mój nastrój ostatnio też jest burzowo-deszczowy, ale scrap zrobiłam przekornie dość kolorowy. Z przesłaniem. Żebym pamiętała.








Bardzo lubię efekt kropel jaki dają kaboszony, glossy accents i szklane mikrokulki :)





materiały 13@rts: bazą jest papier z kolekcji Frosted Life "Cold wall", dużo mgiełek, gesso, medium żelowe i szklane mikrokulki.
Maska jodełka z Craftfun, alfabet Year-o-Graphy i glossy accents ze scrap.com.pl


I jeszcze spróbuję nieśmiało tutaj: Scrap Around The World



Pozdrawiam :)


8 komentarzy:

  1. Piękny wyszedł a do tego fantastyczne tło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna praca :))) kolory, warstwy, faktury i te przezroczyste krople :)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. I absolutely love your page ! I love the wonderful textures and techniques and the soft, moody, but deep rich colours. Thanks so much for playing along with our challenge at Scrap Around The World.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh this is fabulous!! Beautiful rich colours. Thanks so much for joining in at SATW. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love what you have created using the mood board....your texture and layers look awesome :) Thank you for sharing with us at SATW

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastic!! Thank you for playing along with us at SATW!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic background and LO. Thanks for playing at SATW

    OdpowiedzUsuń